In het kort: Wie is Monica Geuze?
Monica Geuze heeft een indrukwekkend curriculum vitae. Er is eigenlijk maar weinig wat deze in Hendrik-Ido-Ambacht geboren vrouw niet heeft gedaan. Ze is auteur, presentatrice en voormalig dj en vlogger. Haar grootste bekendheid heeft ze vergaard met haar YouTube-kanaal, waar ze in een mum van tijd een grote groep volgers om zich heen verzamelde. Inmiddels is ze gestopt met vloggen, maar haar status als ster is verre van verdwenen. Integendeel, die is alleen maar gegroeid. Ter illustratie: op Instagram heeft Monica ongeveer 1,3 miljoen volgers.
De ‘M’ van Monica én Marketing
Monica Geuze weet meer dan uitstekend hoe ze haar producten aan de man en vrouw moet brengen. De nieuwste presentatieklus is niet een tv-programma of een YouTube-serie, nee, Monica presenteert vol trots haar nieuwe samenwerking met Beachlife swimwear. De geboren Hendrik-Ido-Ambachter heeft een nieuwe limited edition BEACHLIFE X MONICA GEUZE badkledinglijn gelanceerd. Van een bikini in zebraprint, tot een groen glitterbadpak en meer: Monica Geuze heeft het allemaal in huis. En wie weet, hangt het binnenkort ook bij half vrouwelijk Nederland in huis. Dat is vooral heel goed nieuws voor de presentatrice zelf: het vermogen van Moncia Geuze kan daardoor alleen maar verder groeien.
Monica Geuze schittert in marketingcampagne van nieuwe badkledinglijn
Op Instagram trekt de nieuwe badkledingcollectie van Monica Geuze veel bekijks. “Waaahh mijn collectie ism @beachlife.com.official staat NU online – go get that🤩💚❤️🔥”, zo schrijft de influencer bij een aantal bikini- en badpakfoto’s. De lovende reacties vliegen Monica om de oren. “Promoot dit vaker! Niks mis mee”, zo schrijft de één. “Waanzinnig”, zo schrijft de ander. Superlatieven komen tekort om de beelden van Monica in bikini en badpak te beschrijven. Ook de likes zijn niet aan te slepen. Op het moment van schrijven staat de teller op ruim 53.000. Grote kans dat dit aantal alleen nog maar verder gaat oplopen.
Bekijk hieronder de beelden van Monica in bikini:
Kan je er geen genoeg van krijgen? Gelukkig heeft het badkledingmerk zelf oook een aantal foto’s van de reclamecampagne gedeeld. Bekijk ze hieronder: