Op 14 september trok allround connecting Agency Friends of the Brands het Hollywood van Nederland naar het Lido in Holland Casino Amsterdam voor het mannen-event van het jaar: Like My Brand Men. Een evenement dat zich met een iets andere insteek meet aan de Champions League finale – waar het gezien kan worden als speeddaten voor gevorderden, waarbij men in Ocean’s Eleven stijl op een relaxte manier kennis maakt met een merk.
Het affiche? 50 mannen uit verschillende hoeken van de entertainment-industrie en de mooie nieuwe producten van 9 toonaangevende brands – denk aan Don Diablo, Jack van Gelder en Jay Jay Boske met de high-end conciërge service van Con Questa, de privé jets van Lufthansa, maar ook het techbedrijf Avanca.
Er werd dus op een subtiele manier genetwerkt, terwijl het echte geluk werd beproeft bij de blackjacktafels, barren vol elitaire drankjes en shows met flamboyante danseressen. De gangmaker die zich het best wist te profileren op social media en in de netwerkscene was Brace, hij werd verkozen tot Man van de Avond. Gelukkig ging niemand met lege handen naar huis, waar er rijkelijk met goodie bags vol met luchtjes, kleding en gadgets gestrooid werd.