Entertainment

Eigenaar OnlyFans maakte megawinst in slechts 18 maanden tijd

leonid radvinsky onlyfans winst

Vrijwel iedereen heeft tegenwoordig weleens gehoord van het platform OnlyFans. Het bedrijf werd in 2016 opgericht door Leonid Radvinsky. De eigenaar van OnlyFans heeft in deze korte tijd al erg veel geld kunnen verdienen. Zoveel winst maakte Leonid Radvinsky in slechts achttien maanden tijd.

Leonid Radvinsky boert goed als eigenaar van OnlyFans

Leonid Radvinsky is de eigenaar van het platform OnlyFans. Hij is woonachtig in Florida, de Verenigde Staten. Hij is een Oekraïens-Amerikaanse zakenman. Hij is al langer actief in de volwassenfilm-industrie. OnlyFans is ook zo’n exponent van hem. Op het platform worden voornamelijk natuurvideo’s gedeeld, waarvoor gebruikers moeten betalen. Onlangs maakte het bedrijf de cijfers van het afgelopen jaar bekend.

Enorm hoge winsten

Het bedrijf OnlyFans maakte onlangs gruwelijke cijfers bekend. Het gaat om de cijfers van het jaar 2021 tot de maand november. In die periode werd er in totaal 433 miljoen Amerikaanse dollar winst gemaakt. Als dat wordt geleken met 2020 is dat een stijging van zo’n 600 procent. Dat zijn natuurlijke enorme groeicijfers. De eigenaar Leonid Radvinsky weett hier wel raad mee. Hij heeft al een aardig zak centje aan OnlyFans kunnen winnen. In totaal ontving de zakenman al meer dan 284 miljoen Amerikaanse dollar in de vorm van dividend. Afgelopen jaar kwam daar zelf 233 miljoen Amerikaanse dollar bovenop. Dit betekent dat Leonid Radvinsky in 18 maanden tijd meer dan 517 miljoen Amerikaanse dollar heeft verdiend.
View post on Instagram
 

OnlyFans blijft maar groeien

Inmiddels groeit het platform OnlyFans onder leiding van Leonid Radvinsky maar door en door. Niet alleen Leonid plukt hier de vruchten van, ook de contentmakers zelf. Kijk alleen al naar de verdiensten van de beste betaalde celebrities op OnlyFans. Het platform wordt tegenwoordig niet alleen maar gebruikt voor pikante content, maar ook voor content over bijvoorbeeld muziek en andere niches. Echter, blijft het nog steeds het bekendst voor de video’s voor volwassenen. Door meer verschillende content aan te bieden probeert Leonid Radvinsky meer mensen aan te trekken en een grotere doelgroep aan te spreken.