Het leven van Dee van der Zeeuw in een notendop
Dee van der Zeeuw, ook bekend als Dee, is een Nederlandse zangeres, influencer en YouTuber, geboren op 5 september 1997. Ze begon haar YouTube-kanaal in 2015 om haar muziek te delen, maar maakte later de overstap naar vloggen, waarbij ze een kijkje bood in haar leven als influencer. Haar kanaal heeft anno 2023 meer dan 377.000 abonnees. Haar zelfgeschreven nummer “You” bereikte de Tipparade in 2015 en stond bovenaan de iTunes-hitlijst. Ze was ook te horen op de radioshow Club Ondersteboven op SLAM!-radio. Met 1,5 miljoen volgers op Instagram is ze een van de weinige Nederlandse influencers met meer dan een miljoen volgers. Dee heeft verschillende televisieoptredens gedaan en was te zien in Spuiten en Slikken in 2017. Ze had eerder een relatie met mede-YouTuber Enzo Knol en onthulde later haar nieuwe relatie in september 2018. In 2022 rondde Dee haar rechtenstudie af aan de Hogeschool Utrecht en kreeg ze een dochter.
Dee van der Zeeuw trekt de aandacht met lingeriereclame
Dee van der Zeeuw mag vanaf nu de titel ‘markeetingexpert’ met gepaste trots dragen. De blonde ex van Enzo Knol is te bewonderen in een lingeriereclame, en dat trekt behoorlijk wat bekijks. Op de beelden is te zien hoe de 25-jarige influencer drie verschillende lingeriesetjes met bloemenmotieven aantrekt. “Even de bloemetjes buiten zetten”, schrijft ze bij de video. En hoe! Voor de gelukkige kijker, die al dat moois mag aanschouwen, is het één groot feest. In comments gaat het dan ook los. De vlammetjes- en hartjesogen-emojis vliegen Dee om de oren. “Wow dat figuur!”, reageert één van haar 1,5 miljoen volgers. “En dat na een zwangerschap van pas 1 jaar geleden??!?” Weer een ander schrijft: “Wat ben je toch een prachtige vrouw!” En ook de nodige ‘wauws’ mogen niet ontbreken. Reacties waar wij ons op de redactie alleen maar bij kunnen aansluiten. Kijk en aanschouw zelf maar.
Bekijk hieronder de lingeriereclamevideo van Dee van der Zeeuw: