Het lifestyle merk Buddha to Buddha, wat zijn focus legt op sieraden, is onlangs een nieuwe weg ingeslagen. Het merk richt zich met zijn collectie op zelfbewuste en vrije mensen, die hun leven kleur geven op een manier die volledig bij ze past. Dit zie je terug in de producten, waar onder andere looks en eigenzinnigheid samen komen. Zo hebben de met de handgemaakte armbanden en ringen een mannelijke uitstraling, maar zijn ze tegelijkertijd gewaagd.
Breathe Life
Liefde, ruzie, performances en vriendschappen: een Buddha to Buddha sieraad is onderdeel en getuige van elk element in je leven. De nieuwe brand video van het sieradenlabel neemt je mee op ontdekking langs al die facetten: de ups en de downs, de ordinary en de extra-ordinary, en alle gebeurtenissen die je gaandeweg tegenkomt waarin Buddha to Buddha je bij staat.
Ook in het nieuwe magazine komt de Embrace Life brandvisie duidelijk naar voren, met de focus op de onderwerpen Contemplation en Celebration. Zo deelt Mr. Probz zijn visie over uitdagingen en successen in zijn leven en krijg je een exclusief kijkje achter de schermen bij één van de zilversmeden uit Bali waar Buddha to Buddha mee werkt.
Handgemaakt in Zuidoost-Azië
Hoewel Buddha to Buddha een Amsterdams merk is, worden alle sieraden met de hand gemaakt in Zuidoost-Azië.. Of het nu gaat om een ring, armband of ketting, ieder sieraad is het resultaat van een precies en langdurig proces tussen creatieve geesten, eindeloos geduld en vaste handen. Enkel de meest vakkundige zilversmeden werken voor dit schitterende merk.
Naast een serieus proces waarin Buddha to Buddha werkt aan sieraden van 925 sterling silver, heeft het ook een vrije kant. De sieradencollectie is de belichaming van een diepere betekenis. Met aandacht ontworpen in Amsterdam, met liefde gemaakt door de beste zilversmeden van Zuidoost-Azië.