Winst is niet het enige wat telt in de wereld. Dat laat het luxe lifestyle merk BALR. dit jaar weer zien. In samenwerking met RED hebben zij voor het tweede jaar op rij weer een collectie samengesteld, waarvan een aanzienlijk percentage omzet naar het goede doel gaat.
(BALR.) RED
Het merk BALR. is een Nederlands luxe lifestyle merk dat sinds 2013 niet meer is weg te denken uit het straatbeeld. Veel topvoetballers worden dan ook gespot in de kleding van dit merk, maar ook DJ’s zoals Hardwell en Tiësto. In samenwerking met RED – een goed doel dat zich inzet tegen de bestrijding van aids – heeft het merk voor het tweede jaar op rij een collectie samengesteld. Naast dat het een mooie idee is dat een kledingmerk zich inzet in de strijd tegen aids is het nog een verdomd mooie collectie ook!
Collectie BALR. (RED) capsule
De collectie bestaat uit kleding, sneakers en verschillende travel-items. Alle items in de collectie zijn direct herkenbaar door de unieke (RED)-kleur en het BALR. logo. De collectie is vanaf vandaag verkrijgbaar via de site van BALR. maar ook in de Flagship Stores in Amsterdam en Utrecht, de site van RED en op Amazon. De prijzen liggen tussen de 50 en 175 euro. Een nette prijs waarmee je tevens direct je steentje bijdraagt!
Onze voorkeur gaat zeker uit naar de Hoodies. Ze komen in de kleuren wit en rood en worden gekenmerkt door een boxlogo en iconische fit. Perfect ook voor het grauwe weer dat we nu in ons kikkerlandje hebben. Daarnaast heb je nog T-Shirts die ook met een boxlogo zijn gekenmerkt. Maar mocht jij liever een paar verse stappers hebben, dan word je ook op je wenken bedient.
Je hebt keuze uit twee paar sneakers: een rode en witte uitvoering van de populaire EE Premium Sock Sneakers V2. Het zou natuurlijk kunnen dat je geen idee hebt waar we over praten, maar dat zijn die sneakers waarvan de bovenkant sok-achtig is. Ook zou je een dikke tas kunnen aanschaffen. Je hebt hierin keuze uit een rode U-Series Backpack, Duffle Bag en/of Waist Pack.