Entertainment

Ballenjongen die werd geschopt door Eden Hazard verdient nu miljoenen

ballenjongen charlie morgan

Charlie Morgan, de ballenjongen die geschopt is door voetballer Eden Hazard, verdient inmiddels miljoenen dankzij zijn succesvolle bedrijf.

Ballenjongen getrapt door Eden Hazard

Charlie Morgan was in 2013 één van de ballenjongens tijdens de wedstrijd tussen Chelsea en Swansea City AFC. Het was vrij duidelijk dat Charlie geen supporter was van Chelsea. Op een video is namelijk te zien dat de jongen aardig wat tijd probeert te rekken. Op het grote scherm was een stand van 0-0 te zien, een score die de Swansea fans maar al te graag over de streep wilden trekken. Nadat de bal over de achterlijn is geweest rond de tachtigste minuut probeert Charlie daarom de bal van de tegenstander af te houden door erop te gaan liggen.

Eden Hazard had echter wat meer belangstelling voor een zege met zijn team. Hij kon het tijdrekken dan ook niet waarderen en gaf de 17-jarige een schop tegen zijn romp als poging om de bal los te krijgen. Hazard wist de bal los te ‘veroveren’, maar schoot er uiteindelijk niet veel mee op aangezien de scheidsrechter een rode kaart tevoorschijn trok voor de aanvaller. Het duel kwam tot een einde met een gelijkspel en Hazard kon de drie wedstrijden die volgden de bank gaan warmhouden vanwege zijn actie.

Bekijk hieronder de video van het incident

Watch on YouTube

Charlie Morgan: Van ballenjongen tot succesvolle ondernemer

Hazard groeide uit tot één van de beste spelers in de Premier League. Maar hij is zeker niet de enige die succes heeft behaald. Charlie Morgan, een inmiddels 26-jarige zakenman, is maar liefst 55 miljoen pond waard dankzij zijn succesvolle drankbedrijf. Misschien komt het merk Au Vodka je bekend voor? De voormalig ballenjongen lanceerde het merk in 2016 samen met een schoolvriend genaamd Jackson Quinn. De afgelopen jaren is het merk een populaire drank geworden.

View post on Instagram
 

In december 2019 begon het merk echt omhoog te schieten toen de Sunday Times vertelde dat er in die maand zo’n 10.000 flessen van hun wodka met zwarte druivensmaak werden verkocht. Au Vodka is sindsdien een populair drankje geworden in de meeste supermarkten. Inmiddels staan veel beroemdheden op de foto met de kenmerkende gouden flessen van het merk. Ook superster Ronaldinho zou een groot fan zijn van de drank.

View post on Instagram