Bijzondere campagne
In de video ‘Lekker Nederlands’ (hieronder te bekijken) belicht Fred Nederlandse gewoontes, zoals een kringverjaardag en een boterham met hagelslag. Uit onderzoek kwam naar voren dat mensen een plantaardig dieet zien als middel om hun klimaatimpact te verminderen (56%). Meer dan de helft (55%) van alle respondenten verwacht dat meer mensen de komende 5 jaar zullen kiezen voor een plantaardig dieet. Blue Band Roombeter is een 100% plantaardig alternatief voor zuivelboter, gemaakt van 6 natuurlijke ingrediënten en met minstens 75% minder klimaatimpact.
Vjèze Fur
Vjèze Fur vertelt: “Wij gebruiken al een tijdje Blue Band thuis. Ik vind hun plantaardige alternatieven erg fijn. Blue Band Roombeter kan alles wat zuivelboter kan en ik vind het heerlijk romig smaken. In mijn keuken smeren we de boterhammen van de kinderen ermee en bakken we er aardappels in! Hun nieuwste campagne ‘Skip the Cow’ laat je op een andere manier nadenken over zuivel. En dan lijkt het kiezen voor een duurzame variant best heel logisch.”
De video is onderdeel van de lancering van de Blue Band ‘Skip the Cow’-campagne. Een campagne waarin het merk consumenten met een knipoog laat nadenken over de logica van zuivelboter.